Super Cyborg
Super Cyborg er et hardcore skydespil af den gamle skole! Du er en kampcyborg, der bliver sendt ud for at undersøge en række besynderlige hændelser på en mystisk ø. En nådesløs og dødbringende art rumvæsner, kaldet "livsformen Xirxul", er ved et uheld blevet forstyrret af intetanende forskere, og nu er hele menneskeheden i fare! Skyd, løb og spring gennem syv baner fyldt med endeløse horder af monstre og nogle af de vildeste bosskampe, der nogensinde er set i et spil. Dræb alt, der bevæger sig på øen – for hvis det bevæger sig, vil det dræbe dig! Er du klar til at redde Jorden?