Strange Brigade
Heksenes dronning, Seteki, er tilbage, og kun en samling modige helte kan bremse hendes frygtindgydende hær af mumificerede monstre: Strange Brigade! Udforsk fantastiske ruiner, løs farefulde gåder og afdæk forførende skatte, samtidig med at du nedlægger horder af levende døde fjender under intense tredjepersons-actionoplevelser, der vækker din indre eventyrer til live!