Strange Brigade Deluxe Edition
Opgradér din Strange Brigade-oplevelse med DELUXE EDITION, der inkluderer spillet, Season Pass og Secret Service-våbenpakken! Season Pass inkluderer helt nye kampagnemissioner, spilbare figurer, figurudsmykning, våben, våbenudsmykning og meget mere! Heksenes dronning, Seteki, er tilbage, og kun en samling modige helte kan bremse hendes frygtindgydende hær af mumificerede monstre: Strange Brigade! Udforsk fantastiske ruiner, løs farefulde gåder og afdæk forførende skatte, samtidig med at du nedlægger horder af levende døde fjender under intense tredjepersons-actionoplevelser, der vækker din indre eventyrer til live! Jagt den modbydelige Seteki gennem en vild kampagne fyldt med forræderiske udgravningssteder, uhyrlige pyramider og sammenstyrtende huler, der er proppet med talrige fjender, du kan sende tilbage til efterlivet. Gå på udforskning alene eller i online-co-op for 2-4 spillere!