Stellaris: Humanoids Species Pack
Stellaris: Humanoids Species Pack føjer nye kosmetiske valg til Stellaris, inklusive portrætter, musik, og en humanoid-skibsklasse, og giver spillere en lang række muligheder for deres art, der føles mere som hjemme - eller i hvert fald hjemmegalakse. Funktioner: HUMAN RESSOURCES - Humanoids Species Pack indeholder ti nye portrætter til spillere, som ønsker at udstikke en en vej imellem stjernerne som en ustoppelig næsten menneskelignende race. REJS MED STIL - Humanoid er den mest spillede fænotype, og den får nu sin egen unikke skibsmodeller og skibsklasse, der er inspireret af klassikerne inden for western-sci-fi. MUSIK I VORES ØRER - Pakken indeholder også tre musikstykker, som mindst ét menneske har remixet. Den digitale rådgiver, VIR, får også tre nye stemmesæt og kan nu forhåbentlig endelig få lidt menneskelige træk.