Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Two
Udforsk Stellaris fuldt ud med de skelsættende funktioner i Expansion Pass Two. Inklusive Apocalypse-udvidelsen, Synthetic Dawn story pack og Humanoids species pack, tilbyder denne pakke dig flere måder at udvide dit rumimperie og erobre stjernerne på. Indeholder: Apocalypse-udvidelse - med én af Stellaris' største udvidelser nogensinde ændrer Stellaris selve krigsførslens metoder med "Colossus"-våbnet - der kan ødelægge planeter - "Titan"-skibe og defensive kredsløbsinstallationer. For ikke at glemme Marauders, rumpirater, der vil kæmpe med eller imod dig for den rigtige pris. Synthetic Dawn Story Pack - med introduktionen af Machine Empire lader Synthetic Dawn dig spille som en art, der er rene robotter. Begivenhedsforløbene fortæller historier om forgangne syntetiske civilisationer eller fremkomsten af kunstig intelligens over hele galaksen. Humanoids Species Pack - denne species pack tilføjer nye kosmetiske muligheder til den mest populære fænotype, humanoid. Dette inkluderer nye portrætter, frisurer, musik, og en ny humanoid-skibsklasse.