Star Wars KOTOR II
Det er en tid, hvor mørket hersker. De onde Sith Lords har jagtet Jedi-ordenen, så den er på randen af udryddelse. Der er enkelt Jedi-ridder tilbage: dig. Mens du kæmper med at genskabe forbindelsen til Kraften, vil dine beslutninger føre dig over på den lyse eller den mørke side ... og det har indflydelse på alle omkring dig i Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords.