SpellForce III Reforced
SpellForce III Reforced er en unik blanding af en storslået RPG-historie og stratetielementer i realtid, der tilsammen giver en gribende konsoloplevelse for både fans og nye spillere. Året er 518. De frafaldne troldmænds oprør, kendt som Mage Wars, var blevet knust af kronen. Det var dog en Pyrrhus-sejr. Hele regioner var gået til i anarki, flygtninge drev hjemløse rundt i landene, og en mystisk, men dødelig sygdom kaldet "Bloodburn" spredte sig hastigt. I sådanne tider klynger folk sig til ethvert håb. The Purity of Light, der føres an af den karismatiske Rondar Lacaine, hævder, at al dårligdom skyldes troldmændene, og først når Aonir, gudernes fader, får sin anden genkomst, vil Eo rejse sig til fordums storhed. Historien udspiller sig før det kritikerroste SpellForce: The Order of Dawn. Features: Innovativ blanding: Unikt gameplay, der blander RTS og RPG Strømlinet til konsol: Intuitiv controller-integration og skræddersyet brugerflade, der gør det let at styre et komplekst strategi/RPG-spil Opret og tilpas: Skab din egen helt, og vælg mellem unikke evnetræer Byg for at kæmpe: Opbyg din hær, og udkæmp storslåede masseslag Storslået historie: Fordyb dig i en rig verden. Afdæk hemmelighederne bag den aktuelle situation i Nortander. Udforsk Eo, en komplet verden fuld af spændende karakterer og fængende historier. Få nye venner – saml din gruppe fra et udvalg af følgesvende, som ikke blot komplementerer dine evner, men også påvirker historien. Håndtér deres evner og udstyr for at sikre dig sejren på slagmarken. Vælg side: Du kommanderer en af tre fraktioner – Elves, Orcs og Humans. Forbered dine tropper, og udkæmp alle tiders største slag. Spil strategisk, og udnyt terræn, troppeformationer, synlighed med mere. Oplev en storslået fortælling: Nyd over 30 timers kampagne med fuldt stemmeskuespil alene eller med venner i Co-op Mode. Kæmp mod modstandere af alle sværhedsgrader i onlinekampe. Multiplayer: Markant multiplayerdel med forskellige spiltyper – kæmp mod andre i PvP eller Domination, eller spil sammen i samme fraktion eller spil et klassisk spil, hvor alle styrer hver deres fraktion.