SOULCALIBUR VI
Det nyeste kapitel i SOULCALIBUR-serien! Du får helt ny spilmekanik samt den flotteste grafik nogensinde set i genren for våbenbaserede kampe! ■Helt ny kampmekanik! Reversal Edge: Du kan blokere modstanderens angreb og gå til modangreb! En blanding af angreb og forsvar. Soul Charge: Du får midlertidigt større kræfter, som du kan bruge til vende kampen. Du kan angribe mere i denne tilstand! Med Lethal Hits kan du forårsage stor skade og nedlægge frygtindgydende modstandere! ■spiltyper til enkeltspillere! HISTORIE: Du kan se begivenhederne fra det første SOULCALIBUR, der finder sted i det 16 århundrede, i Soul Chronicle-tilstand. ■ mange forskellige spiltyper! Du kam kæmpe mod spillere fra hele verden i spiltypen Online! Du kan skabe din egen figur helt efter din egen smag med funktionen Creation! ■Gæstefigurfigur Geralt fra CD Projekt Red’s Witcher-serien har meldt sin ankomt!