Sonic Racing: CrossWorlds
Forudbestil Sonic Racing: CrossWorlds, og få den spilbare figur Werehog, Werehogs køretøj "Beast Spike" samt Werehog Decal!Drøn gennem landet, havet, luften og rummet i Sonic Racing: CrossWorlds! Rejs ind i nye dimensioner gennem Travel Rings, hvor der venter nyt rundt om hvert et sving og hjørne. Sus mod sejren alene eller som et hold i et udvalg af offline- og onlinespiltyper, og dyst mod spillere fra hele verden. Byg det ultimative køretøj, så det matcher din racerstil, lås op for gadgets for at få en fordel, og tilkæmp dig sejren ved at bruge forstærkergenstande! Klar, parat, warp! Kør om kap på 24 baner, og rejs til 15 CrossWorlds med Travel Rings, der er en unik spilmekanisme, som transporterer de ikoniske figurer fra Sonics og SEGAs universer til nye dimensioner. Brug uforudsigelighed til din fordel, når du ændrer hvert løbs landskab! Kør om kap mod de bedste! Vælg mellem 23 ikoniske Sonic-figurer, hvilket er det største ensemble nogensinde i et Sonic-racerspil! Gør det til din egen Du kan blande 45 originale køretøjer med 70 forskellige gadgets, så du kan give din bil noget bling, opgradere den og skabe den ultimative maskine, der matcher din kørestil. Få en fordel med mægtige genstande! Dominer dine modstandere med 23 forskellige genstande, inklusive tilbagevendende favoritter og helt nye genstande såsom Monster Truck! Flere måder at spille på Spil lokalt med dine venner på en opdelt skærm i Grand Prix og den helt nye gruppespiltype Race Park. Dyst mod et fællesskab af spillere fra hele verden med op til 12 spillere online i World Match, eller sæt dine køreevner på prøve i Time Trials.