Sonic & All-Stars Racing Transformed
Spil efter behov-versionen understøtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spanskSonic og de velkendte All-Stars er på plads ved startlinjen og klar til endnu en gang at kæmpe om herredømmet i det ultimative kapløb. Det er ikke bare racerløb. Det er transformationsracerløb! Fuldt ud transformérbare køretøjer, der alle kan forvandle sig fra bil til fly til båd midt i løbene og garanterer en unik spiloplevelse.Mere end 20 legendariske All-Stars, der alle har deres eget, transformérbare køretøj. 16 dynamiske baner, der udfordrer dig til lands, til vands og i luften.Slå dine konkurrenter ved at bruge sindrige våben og din figurs All-Star-manøvre. Deltag i løb med op til ti kørere online, eller konkurrér med dine venner i delt skærm med op til fire spillere Et væld af spiltyper som bl.a. Grand Prix, Battle Arenas og den utrolige World Tour. Forsøg at slå dine venner med din Xbox 360avatar og dennes eksklusive transformationskøretøj.