Small World Big Impact Bundle
Bramble The Mountain King Bjergkongen Bramble tager dig med på en gribende og foruroligende rejse gennem fantastiske miljøer. Påtag dig rollen som Olle, en ung dreng, der drager afsted for at redde sin søster, som er kidnappet af en frygtet trold. Morbid: The Lords of Ire Fra skaberne af Morbid: The Seven Acolytes ... oplev et blodigt eventyr med en urovækkende stil, mareridtsagtige monstre og splat i lange baner, når du tager kampen op mod Lords of Ire i en mørk horrorpunk-verden. Smalland: Survive the WIlds Efter århundreder under jorden kommer småfolket endelig til syne fra deres huler for at generobre overlandet, nu når giganterne er væk. Tag med på deres udvandring som en vanguard i et episk eventyr i miniskala. Udforsk, søg efter genstande, og byg, mens du kæmper for at få fodfæste i en fjendtlig, ny verden. SunnySide Find harmonien ude på landet i Japan, når du hjælper Sparky med at genopdage tabte minder, i denne moderne fortolkning af gård- og livssimulation. Opbyg en succesfuld gård, dyrk nye relationer, og find din egen lykke i SunnySide.