Skydrift Infinity
"Skydrift Infinity" er et actionfyldt arkadespil med fokus på oplevelsen af at flyve alene og sammen med andre i en let, hurtig, tempofyldt stil. I forskellige spiltilstande kan du deltage i dødskampe og væbnede løb samt andre konkurrencer ved hjælp af moderne fly, indstillet til det maksimale og bevæbnet til tænderne med ekstreme våben. Dit mål er simpelt: hvis du ikke kan overhale dem, skal du skyde dem ned! Spil alene med dine venner, eller konkurrer mod tidligere ukendte online-udfordrere! For afslapning kan du udforske eksotiske øer, sted for løb og arena modus Her kan du slippe fri for 2-dimensionaliteten, der begrænser andre racerspil! Dine muligheder er kun begrænset af din fantasi!