SILENT HILL 2 Deluxe Edition
[Deluxe Edition - Contents] ・SILENT HILL 2 ・Digital Artbook ・Digitalt Soundtrack ・Pyramid Head-maske(pizzaæske) Den digitale artbook og soundtracket er inkluderet i bonusapplikationen. Det digitale soundtrack kan kun afspilles via soundtrack-applikationen. De enkelte musiknumre kan ikke downloades som MP3-filer eller lignende formater. Maskerne er skins til James (hovedkarakteren) i spillet. Efter at have modtaget et brev fra sin afdøde hustru, tager James derhen, hvor de har delt så mange minder, i håbet om at se hende én gang til: Silent Hill. Der, ved søen, finder han en kvinde, der minder uhyggeligt meget om hende ... "Mit navn ... er Maria". Kvinden smiler. Hendes ansigt, hendes stemme ... hun er ligesom hende. Oplev et mesterværk inden for psykologisk overlevelseshorror, der bliver rost som seriens bedste, på den nyeste hardware, med isnende grafik og medrivende lyd. High-end-grafik og lyd Med strålesporing og andre banebrydende tekniske forbedringer er verdenen i SILENT HILL og dens foruroligende stemning endnu mere virkelig end før. Og ved at inkorporere nye, fordybende lydlandskaber føles det, som om du er lige midt i handlingen. Større omgivelser Udforsk steder og bygninger, der engang var utilgængelige, eller som nu er tilføjet i denne remake. Nyd den samme anmelderroste historie, selv når du udforsker byen Silent Hill med vidtåbne øjne på et udvidet kort. Skulderkamera I denne remake skifter synsvinklen fra en fast kamera til et over-skulderperspektiv, så du kommer tættere på det, James ser, hvilket giver en mere spændende og fordybende oplevelse, når du udforsker byen og møder monstrene. Forbedret kamp-gameplay Velkendte våben som jernrøret og pistolen er med igen, men nu med et opdateret kampsystem. Afværg angreb med perfekt timede undvigemanøvrer, brug sigtekornet til at skyde og meget mere. Alt dette gør det endnu mere spændende og nervepirrende, når du står ansigt til ansigt med monstrene.