Shift Happens
Shift Happens præsenterer Bismo og Plom - to søde gele-skabninger, der blev smeltet sammen i en både komisk og dramatisk ulykke. Sammen skal de løse en masser gåder og overleve store hop og vild klatre-action. Og de skal samle en masse værdifulde mønter. Bliv overvældet af en helt unik gameplay-oplevelse på mere end 40 niveauer, som også kan nydes med en spillepartner i sofaen. Shift Happens har alt det en ægte hoppe- og løbe-fan behøver fordelt i fire forskellige verdener.