Aero The Acro-Bat: Rascal Rival Revenge
Remaken af Aero the Acro-Bat fra 2002 er tilbage og er bedre end nogensinde før! Denne remake indeholder forbedrede sprites, modificerede baner og evner og en helt ny introscene i tegneseriestil. Den magtfulde og excentriske industrimand Edgar Ektor har svoret at ødelægge forlystelsesverdenen som hævn for at være blevet forvist fra cirkusset, da han var barn, efter en af hans drengestreger gik for vidt og næsten dræbte et cirkusdyr. Han begyndte med at invadere et lokalt cirkus med sin bande af gale klovne og kidnappe alle ansatte i cirkusset for at ødelægge forestillingen. Nu er det op til Aero the Acro-Bat, cirkussets stjerneartist, at redde sine venner og sin kæreste Ariel og stoppe Edgar Ektors onde planer, så alle igen kan nyde forestillingen! Indeholder: * Spil dig gennem 4 områder, hver med 5 baner, herunder baner med forlystelser * Brug Aeros akrobatiske evner til at nå målene i hver bane og åbne porten til den næste bane * Mød alle mulige skøre fjender * Vælg mellem den engelske og den japanske version * Spol tilbage/turbo-funktion: Gentag noget, til du klarer det perfekt, eller sæt fart på tingene * Gem-funktion: Gem, hvor du vil, og start samme sted igen * Skærmfiltre: Vælg blandt flere filtre for at ændre spillets udseende (retroskærm, sort-hvid osv.) * Galleri, Se billeder fra illustrationer til det oprindelige spil, plakater, æskedesign osv. * Snydefunktion: Aktivér adskillige snydefunktioner, der gør det hele lettere (uendelig energi, uendelige liv, usårlighed osv.)