Seven Doors
I dette førstepersons-puslespil skal du løse gåder, tyde hemmelige sprog og overleve dødbringende fælder i syv forskellige omgivelser fyldt med mystik og gåder. Fordyb dig i unikke miljøer: Uanset om det er en mørk, antik barok-inspireret omgivelse eller et kæmpe skakspil, er der ikke to rum, der er ens. Test dine evner til at løse gåder, og find ud af, hvad der ligger bag den syvende dør, altså, hvis du klarer dig gennem alle syv.