SCARF
Scarf er et eventyrspil, der blander puslespil og 3D-platforme, og tilbyder en allegorisk rejse gennem smukke verdener. Udforsk og find sandheden bag din historie med hjælp fra din partner, et drageformet tørklæde. Lås op for nye evner og opdag din sande skæbne. HISTORIE Hvad vil det sige at være en helt? At opfylde din skæbne? Eller at gøre oprør imod det? Scarf er et spændende singleplayer-puslespil, der blander lyrik med et 3D-platformspil for at tilbyde en allegorisk rejse gennem smukke verdener. Vil du opdage deres hemmeligheder? Og til hvilken pris? GAMEPLAY Fordyb dig i en metaforisk fortælling, der reflekterer over, hvad det vil sige at være en helt. Med dit tørklæde som din eneste allierede, er din mission at fange de oprørske sjæle, der har skabt deres egne verdener. Udforsk smukke 3D-landskaber, hver med sin egen unikke mekanik. Rejs gennem forskellige områder og lær nye evner, der giver dig mulighed for at overvinde interessante udfordringer. Hop, glid eller gyng, mens du opdager hemmelighederne i disse nye verdener. Oplev en rig mytologi og lav din egen version af fakta ved at udforske de verdener, som sjælene har skabt. Nyd en audiovisuel sektion, der vil transportere dig til en fantasidimension fyldt med lys og farver ... men også skygger. Scarf er et spil i langsomt tempo, der giver dig mulighed for at nyde skønheden i hvert øjeblik. Udforsk verden og løs interessante gåder for at afdække sandheden og komme fremad med eventyret. Saml unikke samleobjekter for at låse op for en alternativ slutning. Bind dig til dit drageformede tørklæde, som ved hjælp af forskellige evner såsom svæveflyet, dobbeltspringet og lianen vil hjælpe dig med at afdække mytologien bag verden.