Beautiful Indie Worlds
Scarf: Scarf er et eventyrspil, der blander puslespil og 3D-platforme, og tilbyder en allegorisk rejse gennem smukke verdener. Udforsk og find sandheden bag din historie med hjælp fra din partner, et drageformet tørklæde. Lås op for nye evner og opdag din sande skæbne. Airhead: Airhead er et eventyr i en stor og forbundet verden, som du skal udforske for at udvikle dig og overvinde svære hovedbrud for at klare dig. Du spiller Airhead, som er en lille krop, og den runde oppustede organisme, den bruger som hoved. Hovedet er langsomt, men sikkert ved at miste luft, og det er din opgave at redde dets liv. DE-EXIT - Eternal Matters: Begiv dig ud på en surrealistisk rejse i et gådefuldt eventyrspil, der tager dig med til det hinsides for at afsløre hemmelighederne i det mystiske Mindernes rige. Løs hovedbrud, og undgå farer i et eventyr, der handler om at redde en vidunderlig voxel-verden! Lad dig opsluge af det gribende univers i mødet med rigets indbyggere, mens du redder verden!