Sausage Wars
Sausage Wars er det vildeste arena-partyspil for op til 4 spillere og 20 bots! Spillernes figurer er pølser, som kæmper om at dominere vasken! Tag en af dem, gå ind på slagmarken og kæmp til døden. Skub dine rivaler ud over kanten eller ind i en fælde! Spillets funktioner: - Battle Royale-oplevelse: Spilleren styrer en pølse efter eget valg og kæmper om titlen som den sidste overlevende sammen med andre og undgår forhindringer. - 3 forskellige spiltilstande: Last Sausage Standing, hvor du kæmper for at overleve, Arena, hvor du respawner for at kæmpe om en highscore, og også en Teamfight-tilstand, hvor du slår dig sammen med andre spillere for at vinde en team deathmatch. - Varierende miljøer: køkken, have, galnings laboratorium: alle har unikke forhindringer og giver utallige måder at udslette dine fjender på. Kæmp til døden, og skub til dine fjender, indtil de begynder at ose af tomatblod!