Sausage Wars: Trapdoor Hell DLC
Kæmp mod andre pølser på et nyt, ustabilt underlag. Udløs faldlemmene, og se dem falde ned i den giftige suppe! Med denne DLC får du adgang til en ny Trapdoor-scene i hver lokal multiplayer-tilstand.