Sabrewulf
Sabrewulf er plaget af en forfærdelige forbandelse, der forvandler ham til et vildt dyr. Spilbar figur til Killer Instinct. Bemærk: Sabrewulf-figuren følger med i Combo Breaker og Ultra Edition.