Killer Instinct
Fejr 10 år med Killer Instinct, den legendariske kampspilsserie til Xbox og pc. Oplev nervepirrende kampe med 29 kæmpere, der hver har deres egen unikke kampstil, kombinationer og kampafsluttere. Slip dit dræberinstinkt løs i fantastisk 4K-opløsning og 60 FPS på Xbox Series X og kompatible pc'er med forbedret matchmaking, balanceopdateringer og meget mere. Uanset om du er veteran eller nybegynder, kan du finde masser af udfordringer og belønninger i singleplayer, online multiplayer og cross-play med Windows 11 pc. Gå ikke glip af muligheden for at slutte dig til den ultimative kampklub, så du kan bevise, at du er den overlegne mester i Killer Instinct!