Rugby League 26 - Pro Team Edition
Sammen med 24.000 Pro Team Credits. SKAB DIN ARV! Træd ind på banen i den mest autentiske Rugby League-oplevelse til dato! Uanset om du drømmer om at føre din klub til hæder, opbygge dit helt eget "Pro Team" eller skabe en superstjerne fra bunden, giver Rugby League 26 DIG kontrollen. KOM VIDERE I KARRIEREMODUSEN: Start som nybegynder, og kæmp dig vej til legendarisk status. Styr din spillers udvikling, forhandl kontrakter, og tag afgørende beslutninger både på og uden for banen. Vil du blive et klubikon og løfte trofæet? SKAB DIN RUGBY LEAGUE LEGENDE: Slip fantasien løs med den dybe og intuitive Player Creator. Skab din spillers udseende, og finjuster deres færdigheder. BYG DIT "PRO TEAM": Dyk ned i handlingen med Pro Team, den ultimative oplevelse, hvor fantasi møder virkelighed! Saml spillerkort med nuværende stjerner og legendariske ikoner fra Rugby League. Byg dit drømmehold strategisk, finjuster din taktik, og dominer konkurrenterne i online- og offline-udfordringer. Oplev de benhårde tacklinger, de betagende forsøg og den elektriske atmosfære i Rugby League som aldrig før.