RPT-kampriffel
MASD ICWS er en exceptionelt pålidelig gasdrevet halvautomatisk riffel designet til nærkamp med dødbringende effektivitet, uanset omgivelserne eller kampes varighed i felten.Tilpasset med RIPTIDE-overfladen.