RPG Bundle
Cris Tales Cris Tales er et smukt indie-kærlighedsbrev til de klassiske JRPGer med et nyt perspektiv. Kig ind i fortiden, handl i nuet og se med, mens dine valg dynamisk ændrer fremtiden -- alt sammen på én skærm, mens du spiller! Tag med den nyligt vækkede tidsmagiker Crisbell og hendes fantastiske ledsagere i en fantasiverden der står overfor en dyster fremtid. Den magtfulde Tidskejserinde og hendes styrker truer med at skabe en katastrofe, der vil splitte Crystallis og de andre fire kongeriger i regionen. Afterimage Afterimage er et håndtegnet 2D-actioneventyr, der lægger vægt på hurtig kamp med varieret karakteropbygning, ikke-lineære niveauer og en gribende historie, der foregår i ruinerne af en fantasiverden. År efter en katastrofe bragte en ende på den menneskelige civilisation, begiver en pige med hukommelsestab sig på en rejse, der på uforklarlig vis vil sætte gang i en række begivenheder, der vil afgøre den nye verdens skæbne. Soulstice Udforsk en mørk verden med skjulte mysterier, bliv en mester i et forskelligartet kampsystem, og bebo de dobbelte kræfter i de to søstre, i denne fantasyhistorie om unge mennesker, med hurtig handling, onde fjender og betagende bosskampe.