Riptor
Ultratech afslører den nyeste tilføjelse til deres stadigt voksende serie af militære produkter, Riptor-infiltratorenheden! Plasmakløer, interne flammegeneratorer og kybernetiske haleforlængere kombineret med et naturligt rovdyrs fordele. Skynd dig! Bestil din I DAG! Riptor-figuren følger med Season 2 Combo Breaker og Season 2 Ultra Edition.