Double Eleven Ltd.Simulering
Køb RimWorld Digital Deluxe, og få: - RimWorld Console Edition-spillet - RimWorld Console Edition – Royalty-DLC DU STARTER MED TRE OVERLEVENDE EFTER ET SKIBBRUD I EN FJERN VERDEN - Opdag en nygenereret verden, hver gang du spiller. - Styr nybyggernes humør, behov, sår, sygdomme og afhængigheder. - Byg i skov, ørken, jungle, tundra og meget mere. - Se nybyggerne udvikle og bryde forhold. - Kæmp mod pirater, gale dyr og ældgamle dræbermaskiner. - Tæm og træn nuttede kæledyr, produktive bondegårdsdyr og dødbringende angrebsbæster. - Sammensæt karavaner for at gennemføre missioner, handle, kæmpe eller flytte hele din koloni. - Grav dig gennem sne, mød stormvejr og bekæmp ildebrande. - Lær let at spille med hjælp fra en intelligent og ikke-påtrængende AI-vejleder. RIMWORLD ER EN HISTORIEGENERATOR Den er designet til at være medforfatter til tragiske, skøre og triumferende historier om fængslede pirater, desperate nybyggere, sult og overlevelse. Den fungerer ved at styre de “tilfældige” begivenheder, som verdenen kaster efter dig. Hvert eneste tordenvejr og piratangreb eller de omrejsende sælgere er et indspark til din fortælling fra AI-historiefortælleren. Der er flere historiefortællere at vælge imellem. Randy Random finder på skøre ting, Cassandra Classic forsøger at skrue op for spændingen, og Phoebe Chillax foretrækker at tage en slapper. BYG. FORSVAR. UDFORSK Spillet genererer en hel planet fra pol til ækvator. Du vælger, om du vil lande dine nedstyrtningsfartøjer i en kold, nordlig tundra, en udtørret ørkenslette, et tempereret skov eller en fugtig jungle ved ækvator. Forskellige områder rummer forskellige dyr, planter, sygdomme, temperaturer, regnfald og mineralressourcer samt sit eget terræn. Udfordringerne ved at overleve i en sygdomsbefængt, kvælende jungle er meget anderledes end i en gold ørken eller i en frossen tundra med en vækstsæson på kun to måneder. UENDELIG NYBYGGER-INTERAKTION Dine nybyggere er ikke professionelle kolonister – de er nedstyrtede overlevende fra en passagerkrydser, som blev ødelagt, mens den var i kredsløb. Du kan ende med en adelsmand, en revisor og en husmor. Du får flere nybyggere ved at fange dem under kampe og få dem over på din side. Så dine nybyggere vil altid være en broget flok. RimWorld Console Edition – Royalty-DLC er en komplet spiludvidelse til RimWorld Console Edition. Dette gameplay-DLC kan også købes i forbindelse med den fulde lancering af spillet.