RimWorld Console Edition - Royalty DLC
Imperiet er ankommet. Deres flåde af flygtninge befolker den særlige verden (rimworld) og søger efter allierede. Deres æresbaserede kultur benytter hyper-avanceret teknologi, samtidig med at den efterlever kongernes og dronningernes ældgamle traditioner. Udvid din RimWorld Console Edition-oplevelse med massevis af nye tilføjelser og funktioner. ROYALE TITLER Nybyggerne kan gennemføre missioner for at optjene ære hos imperiet. Ære fører til imperiale titler som fx lakaj, ridder og baron. Byg storslåede tronrum til dine adelige, mens de stiger op gennem de royale rækker. Iklæd dem rober, der passer til en monark, eller i en stor ridders prestigerustning. De vil holde taler fra tronen for at inspirere dit folk og spille både piano, harpe og cembalo. PSYKISKE KRÆFTER Der er flere forskellige måder at udvikle psykiske kræfter på. De, som opnår imperiale titler, modtager kræfter fra imperiets ceremonielle tildeler. Stammenybyggere kan bruge det mystiske anima-træ til at opbygge deres psykiske forbindelse. Eller du kan kæmpe mod imperiet ved hjælp af stjålen, psykisk teknologi, som anskaffes via missioner. Der er et stort udvalg af psykiske kræfter. Nogle er skabt til kamp, mens andre er brugbare, når der skal holdes styr på samfundet. Alle psykiske kræfter kræver, at dine nybyggere mediterer, og hver især vil de opnå kræfterne på forskellige måder baseret på deres titel, baggrund og egenskaber. NYE MISSIONER Denne udvidelse tilføjer et stort udvalg af missionsindhold. Da RimWorld er et historiegenereringsspil, vil missioner ikke være fastlagte som i andre spil. I stedet vil systemet proceduremæssigt generere unikke missioner ved hvert nye spil. Forskellige mål, fjender, missioner, præmier, hjælpere, særlige trusler og verdensbetingelser vil tilsammen skabe endeløst varierede historier og udfordringer. MECH-KLYNGER Mechanoider kan nu skabe mechanoid-klynger – grupper af nye mechanoid-bygninger, der samarbejder om at byde på en unik, taktisk udfordring. Mech-klynger vil altid indledningsvis optræde i en dvaletilstand. Spilleren kan tage sig tid til at udtænke og udføre en angrebsplan. Dette sender spilleren i offensiven, hvilket er i stærk kontrast til grundspillets defensivt orienterede kampe. IMPERIAL TEKNOLOGI Denne udvidelse tilføjer massevis af nyt udstyr. Noget af det låses op ved hjælp af nye, tekniske udskrifter, som er særlige teknologiske genstande, der indsamles via missioner, handel eller tyveri.