RIDE 6 - Deluxe Edition
Nyd en endnu mere spændende køreoplevelse med RIDE 6 - Deluxe Edition. Ud over det komplette spil får du Season Pass Vol. 1 med dets fantastiske indhold, så snart det bliver tilgængeligt. Oplev RIDE RIDE 6 handler ikke bare om at køre motorcykel. Det handler om, hvem du bliver på din motorcykel. Det er stedet, hvor passion bliver til identitet, og alle løb bliver et statement. Det er tid til at vise, hvad det virkelig betyder at være motorcykelrytter – for dig selv og for verden. Videre end asfalten Saml og kør på over 250 motorcykler fra forskellige kategorier, herunder baggers og enduro. Læg asfalten bag dig, og mærk spændingen ved at udfordre mere usikre underlag på nye offroadbaner for at få en endnu mere komplet køreoplevelse. Deltag i RIDE Fest Fejr din passion for de to hjul: Start din karriere med en stemningsfuld motorcykelfestival, vælg din egen vej, og udfordr 10 legendariske mestre – fra Casey Stoner til Guy Martin. Alle vil de presse dine evner til grænsen og teste dig i forskellige discipliner, motorcykler og baner. Har du det, der skal til for at sikre dig en plads blandt disse legender? Kør på din måde Uanset om du vil beherske det grundlæggende eller søger den ultimative udfordring, så tilpasser RIDE 6 sig din spillestil. Arcade Experience giver dig spændingen ved at køre med det samme, mens Pro Experience leverer fuld kontrol og simulationsdybde. Og med den nye Bridgestone Riding School er du klar til at møde alle udfordringer på optimal vis! Online, ingen grænser. Kør online på tværs af platforme, indtag din plads øverst på ranglisten, og vis dine personligt tilpassede motorcykler, dragter og hjelme frem. Deltag i de månedlige udfordringer for at opleve nye, spændende løb og fristende belønninger. Fordi ægte kørere aldrig stopper. Alt indhold, der er inkluderet i Season Pass Vol. 1, bliver senest lanceret i december 2026.