RIDE 5 - Speed With Style Pack
RIDE 5 - Speed With Style Pack indeholder: - Aprilia RSV4-X Trenta (2022) - KTM RC 8C (2023) - Moto Guzzi MGS-01 CORSA (2004) - MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro (2023) - Triumph Speed Triple 1200 RR (2022) - Bane: Fuji Speedway Med Speed With Style Pack kan du opleve glæden ved at køre på motorcykel, mens du kombinerer design med utrolige præstationer ved den spektakulære Fuji Speedway – et sted, der kombinerer omgivelsernes smukke ydre med adrenalinen fra en af verdens mest udfordrende baner! Hvis du er fan af begrænsede oplag, skal du ikke gå glip af en kompromisløs racermotorcykel, såsom KTM RC 8C med 135 hk og en vægt på kun 163 kg, eller den aerodynamiske RSV4-X Trenta, der blev udviklet for at fejre trediveårsdagen for Aprilias første verdensmesterskab. Nyd to modeller, der hylder fortiden: hypernaked-motorcyklen Triumph Speed Triple 1200 RR, som henter sin motor fra RS og MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro, der er inspireret af MV 500-modellen, som introducerede de første aerodynamiske vinger i 1972. Og hvis du foretrækker lidt historie, skal du prøve den seneste sportsmotorcykel, produceret af Moto Guzzi: MGS-01 CORSA! En ting er at vinde, noget andet er at vinde med stil! Denne DLC er inkluderet i RIDE 5 - Season Pass.