Return to Castle Wolfenstein
Return to Castle Wolfenstein blev oprindeligt udgivet i 2001, og det er et førstepersonsskydespil i action-/horror-genren og en reboot af Wolfenstein-serien. Det er drevet af Quake III Arena-motoren og byder på en kampagne for én spiller og holdbaseret online multiplayer. Historie Anden Verdenskrig raser, og nationer falder. Himmlers tyske SS Paranormal Division har Hitlers fulde støtte til at blande videnskab og det okkulte for at skabe en hær, der kan udslette de allierede én gang for alle. Som US army ranger William "B.J." Blazkowicz skal du gennembore Det Tredje Riges hjerte og stoppe Himmler ... eller dø i forsøget. Indeholder - Oplev en blanding af action og horror i kampagnen for én spiller. - Brug en kombination af klassiske våben fra Anden Verdenskrig og fiktive sci-fi-inspirerede våben. - Kæmp mod nazisterne, de udøde og eksperimentelle mutantsoldater. - Dyst som aksemagterne eller de allierede online i målfokuseret og holdbaseret multiplayer.