RESIDENT EVIL RESISTANCE
Oplev en ny online 1 vs. 4-spiltype i Resident Evil-universet, hvor fire overlevende er oppe mod et ondt geni. Når du er geniet, skal du forhindre de overlevende i at flygte – koste hvad det vil! Du har masser af redskaber, der bl.a. tæller grusomme monstre, dødbringende fælder, dræberkameraer og meget andet! De overlevende skal derimod undgå geniets angreb og gennemføre hovedbrud for at slippe væk, før tiden løber ud.