Resident Evil 5
Et af de mest populære Resident Evil-spil kommer til Xbox One i 1080p HD med forbedret delbilledfrekvens. Denne tætpakkede udgivelse byder på en dramatisk historie og både singleplayer og samarbejdsspil, samt alt DLC, der tidligere er udkommet (Lost in Nightmares og Desperate Escape-historieudvidelserne, spiltypen Versus, ekstra figurer og fire kostumer), og spiltypen No Mercy, der tidligere kun er udkommet til pc. Du får desuden også den helt nye spiltype "The Mercenaries United", der kombinerer de populære The Mercenaries- og The Mercenaries Reunion-spiltyper, og giver dig en endnu mere intens oplevelse.