RESIDENT EVIL 2
I 1998 udkom Resident Evil 2, der er et af de mest ikoniske spil, og nu udkommer det til næstegenerationskonsollerne. Spil individuelle kampagner for både Leon Kennedy og Claire Redfield med den nye tredjepersonsvinkel, mens du udforsker de zombiebefængte områder af Raccoon City, der er genbygget med Capcoms patentbeskyttede RE Engine. Nye gåder, historier og områder garanterer, at både nye og erfarne fans kan forvente overraskelser!