Ravenswatch - Legendary Edition
Vælg side, og vis din støtte til spillet med Legendary Edition. Indeholder: * Spillet Ravenswatch * Ravens Skin Pack: 9 eksklusive outfits med Ravenswatch-tema til Scarlet, Beowulf, Snedronningen, Rottefængeren fra Hameln, Aladdin, Geppetto, Sun Wukong, Melusine og Carmilla. Tilgængelig i menuen Valg af helt. * Nightmares Skin Pack: 9 eksklusive outfits med mareridtstema til de samme helte - tilgængelige i samme menu. * Digital Soundtrack: et fortryllende musikalsk eventyr! Fordyb dig i den enestående atmosfære i Ravenswatch med spillets originale soundtrack, et album bestående af 20 numre. * Digital Artbook: 150 sider med konceptkunst og illustrationer, der gennemgår spillets grafiske design, fra blyantskitser til 3D-animationer.