Rash
Når du styrer Rash, kan du se frem til at bruge hans øksespark, pigstøvler, rambukkeangreb og "nedrivningskuglen" samt hans hånlige tilråb til modstanderne. Når Dark Queen ikke er i nærheden, og Rash har fået nok af at gennemføre sine klassiske spil, tager han på besøg i Killer Instinct for at kaste lidt kaotisk stjerneglans over spillet.