Rage Swarm
Bevæbnet med kraftfulde våben blæser du dig gennem bølge efter bølge af brutale fjender for at nå den ultimative boss. Saml opgraderinger undervejs for at blive stærkere og få hvert skud til at tælle! Slip et alsidigt arsenal løs - fra klassiske skydevåben til ødelæggende raketkastere - hver med unikke evner, der giver ustoppelig action. Udstyr dig med særlige outfits, som booster din styrke og gør hver kamp mere dynamisk. Funktioner: - Naviger gennem forskellige landskaber - Forsvar dig mod brutale invasorer - Saml opgraderinger for at blive stærkere - Gå op i level og køb seje talenter - Fuldfør quests for værdifuldt loot - Åbn episke loot boxes og opgrader dit gear Undvig, skyd og læg strategi for hvert træk. Er du klar til at erobre sværmen?