Quiplash
For 3 til 8 spillere og et publikum på flere tusinder! Teamet bag hit-spillene YOU DON'T KNOW JACK, Fibbage og Drawful præsenterer Quiplash, den hylende morsomme kamp mellem viden og vittige indfald. Brug din telefon eller tablet til at svare på simple spørgsmål, som f.eks. "Noget, som du ville blive overrasket over at se et æsel gøre" eller Den værste suppe: _____-suppe." Ingen regler, ingen korrekte svar. Du kan sige, hvad du vil! Dit svar er oppe i mod andre spilleres svar i en kamp mellem klogskab og komedie (eller blot "Hvilket svar er mindst dumt?"). Andre spillere og også publikum, som venter på at deltage i det næste spil, kan så stemme på det svar, de bedst kan lide. Quiplash er spillet, som alle kan deltage i og nyde! Bemærk: Quiplash er kun engelsk.