Pyramid Quest 2
Pyramid Quest 2 er et udforsknings- og skattejagtspil inspireret af klassiske platformspil. Målet er at finde de tre dele af en artefakt og åbne porten til næste niveau, mens du samler diamanter og mønter. Fælder, forhindringer og fjender fra gamle dage gør missionen meget farlig og udfordrende.3D-grafik pakket i en flot grafikstil, fantastiske 2,5D-niveauer og bevist gameplay giver dig timevis af sjov.