The Fall of Elena Temple
The Fall of Elena Temple er en gammeldags puzzle-platformer, hvor du udforsker rum, undgår farer og samler alle mønter for at komme videre. Det særlige er, at du kan fortryde dine fald! Så vær ikke bange for højder, falder og samler mønterne nedenunder, derefter fortryder tilbage til, hvor du faldt fra, med mønterne i lommen! Test dine fremadrettede og logiske færdigheder. Planlæg dine fald omhyggeligt, da dine muligheder for at fortryde er begrænsede. Hvis du ikke er opmærksom, vil du opdage, at du ikke længere kan vende tilbage til toppen, mens der stadig er mønter, der skal samles! Nyd den retro æstetik med monokromt pixelkunst, mens du spiller spillet på den topmoderne håndholdte GrimBoy (TM) (blink med øjet). Mind dig selv om de gode tider med dejlige pixelkunst baggrunde, der tager dig lige tilbage til dit barndomsværelse, baghaven, parken, bedstemors stue og mange flere steder.