Pure Chess Bataljon-skaksæt
Pure Chess leverer et slankt, enkelt og moderne sæt til skakbrættet. Det moderne bataljonsæt fremstår i et bronzefarvet og rustet metalmateriale og et simpelt plastiksæt i sort og hvid, og er en fantastisk tilføjelse til din Pure Chess samling.