Pumped BMX Pro
I Pumped BMX Pro kommer du op på jernhesten igen i endnu et tempofyldt og adrenalinpumpet trickathin, hvor du kan indtage førstepladsen på de globale ranglister ved at gennemføre lange kombier. Drøn gennem 60 baner med stigende sværhedsgrad, og sørg for at skrabe platinmedaljer sammen ved at gennemføre trickudfordringer på vejen. Vælg mellem 15 ryttere på allerede byggede cykler, eller vær kreativ, og design din egen cykel i cykeldesigneren, der er lige til at gå i gang med. Pumped BMX Pro features: - 15 figurer med hver sin spektakulære cykel! - 40+ vilde stunts, fra de vilde snurreture til de farligste grinds! - Over 200 udfordringer, der hele tiden bliver sværere! - 60 smukt designede baner fra bjergtinder til mosehuler! - Kludedukkefysik, hvis nu du misser rampen!