Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Få Year 1 Bundle til Project Motor Racing, og fuldend din ultimative raceroplevelse. Med alle klasser, baner og alt indhold fra Year 1 Season Pass får du en kopi af Project Motor Racing samt alt ekstra indhold. Kør ræs med 5 ildsprudende ikoner fra en vild og hæmningsløs æra præget af fart, larm og overflod i Group 5 Revival Pack fra dag ét. Tilføj derefter yderligere 4 indholdspakker og fuldend din ultimative motorsportsoplevelse.