Prison Architect - Perfect Storm
Fangevogter - der er en storm på vej! Prison Architect: Perfect Storm lader det regne med statstilskud, nødhjælpstjenester, personaletræning og katastrofer. Vigtige funktioner: Riot Before the Storm - “Katastrofer”, som kraftig frost, hedebølger, rotteangreb og tordenstorme kan forårsage bygningsskader og lavere fængselsbedømmelser og gøre stor skade i komplekset. Come Cell or High Water - Skadedyrsbekæmpere, blikkenslagere, reparatører og nødhjælpstjenester til vejarbejde er tilgængelige til umiddelbar hjælp ved katastrofer. Elektriker, kulderegulering, brandsikkerhed, førstehjælpstræning og skadedyrsfjernelsestræning gør det muligt for personalet at begrænse skaderne og opretholde driften. Granted Refuge - Statstilskud til katastrofehjælp, hedebølger, nødprocedurer, sammensynkning, avanceret personaletræning og moderniseringstilskud finansierer stærkt tiltrængte forberedelser, så katastroferne kan overvindes. Raining Rats and Dogs - Tjek nuværende og forudsete vejrforhold, og anvend vejrprognose-objekter, så du er velinformeret om forestående katastrofer.