Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack er en æstetisk pakke, der anbringer dit kompleks dybt inde i en frodig tropeskov. Langt fra civilisationen er det din opgave at administrere dine indsatte, imens du også tager dig af farerne fra naturen. Er du klar til opgaven? De vigtigste funktioner i Jungle Pack er: Det er et fængsel i en jungle! Nyd godt af træmøbler, fem slags gulvtyper (én specifikt til vand!), en udendørs biograf samt nye vægge og døre: Alt er klar til at fungere i junglen. Tropefeber (og hvordan man overlever det) Tropefeber kan sprede sig blandt de indsatte. Heldigvis kan du bekæmpe og håndtere det med net over sengene, bålfade og et helt nyt sundhedsprogram. Et andet miljø I junglen kan du finde nye træer, som kan udnyttes til landbrug og sælges eller anvendes til tømmer. Nogle trævarianter til vagttårne, afløb osv. er også tilgængelige.