Predator: Hunting Grounds - Viking Predator
Vikinger på togt angreb lande langt fra deres egne grænser og tiltrak sig på den måde opmærksomhed, de aldrig kunne have forestillet sig. I århundredernes løb har de stærkeste og modigste krigere opsøgt denne legendariske jæger og udfordret den i rituel kamp. Nu kan du sende dine fjender til Valhalla som den frygtindgydende Viking Predator. Denne DLC-pakke indeholder en luksusklasse til Predator med rustningskulører og tidlig adgang* til det altødelæggende nye Predator-våben: Battle Axe.