Predator: Hunting Grounds – Samurai Predator DLC Pack
Denne sagnomspundne dæmon fra det feudale Japans jagtmarker jagtede engang de dygtige krigere, der forsvarede øen. Nu kan du snige dig gennem junglen som Samurai Predator med den nye Predator-luksusklasse. Denne DLC-pakke indeholder også 16 panserfarver og tidlig adgang* til det nye nærkampsvåben Predator Katana.