Predator: Hunting Grounds - Cleopatra Predator DLC Pack
Fra det urgamle sands land rejser den eneste Predator, der har besejret Dutch i kamp, sig, og skåner hans liv som et signal til alle jægere, der vover at krydse hendes vej. Hendes kræfter, der ikke er matchet i århundreder, vil efterlade selv de mest trænede jægere i en kamp for livet. Nu kan du få dine modstandere til at skælve over overlegenheden hos denne hensynsløse Predator. DLC-pakken indeholder Cleopatra Predator-klassen og er inklusive tidlig adgang til et nyt våben-skin til Smart Disc Predator-våbnet.