PowerWash Simulator
Let trykket med PowerWash Simulator! Skyl dine sorger væk med de beroligende lyde fra højtryksvand. Tænd for din højtryksrenser, og spul hvert eneste stykke jord og snavs væk, som du kan finde. Opbyg din egen højtryksrensevirksomhed, og oplås nye værktøjer, opgraderinger og mere. Det giver dig en følelse af tilfredshed, når alting bliver spulet funklende rent. TID TIL AT GØRE RENT I NABOLAGET Opbyg din virksomhed i Career Mode, og fuldfør en vifte af beskidte opgaver rundt omkring i den støvede by, Muckingham. Rigtigt og forkert findes ikke, der er intet tidspres eller slutscore, der er kun dig og de værktøjer, du skal bruge til at skylle din stress væk. Vil du starte på en frisk? Tag det roligt, og spil dine yndlingsopgaver igen i Free Play. HØJTRYKSRENS MED RO PÅ Slap af, stress af, og spil med venner i Online Co-Op! Giv en hjælpende hånd til din nærmeste ven i Career Mode, eller plask rundt i Free Play med op til 6 andre, hvor I kan løse alle opgaver, som værten allerede har klaret. HOLD DET RENT Hvis du gerne vil lade dig presse, kan du forsøge at slå din rekord i Challenge Mode! Kæmp mod snavs i forskellige scenarier, vask mod uret i Time Challenge, eller sæt din nøjagtighed på prøve ved at bruge så lidt vand som muligt i Water Challenge. DET RENESTE SJOV Graffiti, snavs, mos og mug. Intet snavs er for svært for dit udvalg af vaskere, dyser, rensere og forlængelser. Forskellige typer snavs har forskellige typer hårdhed, så sørg for at gå taktisk til værks med dit udstyr. Føler du dig fin? Så tilpas dit look med vasker-skins og handsker! GARANTERET AFSLAPNING OG TILFREDSHED Alle kan spille med og blive opslugt af det, lige fra afslappede sanitører til dem, der elsker at komme ud i krogene. Oplev den afslappende stemning og det stressfrie tempo, mens du fjerner snavs fra terrasser, fortove, køretøjer og offentlige parker. Stress kan ramme os alle, så læn dig tilbage, slap af, og skyl dine sorger ud i afløbet. VERDEN ER DIT LÆRRED Skab kunst ved at rengøre på den måde, du ønsker. Dine dyser er dine pensler, og nabolaget er dit lærred. Slip dit kreative talent fri, og lav almindeligt snavs om til enestående kunst. Del dine teknikker, og vis dine evner inden for højtryksrens samt dine snavsede mesterværker frem!