PowerWash Simulator Back to the Future Special-pakke
Ved den store Scott! Sæt vandtrykket til 88 mil i timen, og rejs tilbage i tiden for at spule de ikoniske filmkulisser fra Back to the Future-trilogien! Fremtiden er måske "kodyl", men fortiden er møgbeskidt. Du er ankommet til kulissen lige i tide til at få hver af de legendariske lokaliteter til at skinne og hver rekvisit til at funkle, selv hvis du skal gøre rent med 1,21 gigawatt trykkraft! Optagekalenderen strammer til, og du kan se frem til en elektrificerende rejse, hvor du skal spule alt lige fra Time Machine til Holomax Theater, før tiden løber ud. Skab historie inden for højtryksrens ved at sprøjte al jord og snavs væk fra omfattende brug, rester fra eksplosive scener og temporal is fra ... vi er faktisk ikke sikre på, hvor den kommer fra. Vask og udforsk fem nye niveauer: - Doc Brown’s Van - Time Machine - Hill Valley Clocktower - Holomax Theater - Doc’s Time Train Du må hellere komme i gang nu! Eller for den sags skyld i fortiden eller i fremtiden.